קרוספיט

אתם שייכים לאותם האנשים שבכל פעם מחדש מצהירים: ״מחר אני מתחיל דיאטה״ וזה אף פעם לא קורה? אתם מבטיחים לעצמכם, בכל פעם מחדש, לעשות פעילות גופנית באופן קבוע אבל לא עומדים בכך? אם כך, ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, צריכים מאמן כושר אישי תל אביב. זה לא במקרה שאתם מכירים הרבה אנשים שעובדים עם מאמן כושר אישי. לכן, אם גם לכם נמאס לוותר לעצמכם ואם גם אתם רוצים להגשים את החלום של גוף מחוטב, למה לדחות את הדברים? פנו אל TLV Gym Club – מועדון כושר תל אביבי והצטרפו לכל אותם האנשים שעושים פעילות גופנית עם מאמנים מקצועיים.

מהם היתרונות של עבודה עם מאמן כושר אישי תל אביב?

עד היום אומנם שמעתם על אנשים שבחרו לעבוד עם מאמן כושר אישי תל אביב אך לא היה לכם ברור למה זה כדאי? חשוב שתבינו שיש לכך כמה יתרונות בולטים. ראשית, האחריות של לצאת ולעשות אימון לא נופלת רק עליכם, שכן זה בדיוק מה שעושה המאמן – הוא מדרבן אתכם. קבעתם איתו שעה ויום לאימון, כך שלא תוכלו לבטל ברגע האחרון. זה יוצר מחויבות וזה מוביל להצלחה. שנית, אם תבחרו מאמן טוב, הוא ישמור עליכם וידאג שאתם לא עושים תנועות שפוגעות בגופכם. זה לא במקרה שאנשים רבים בוחרים בכך בשנים האחרונות וגם אתם, כמו אחרים, תראו שלא תצטערו על בחירה שכזו.

האם שיעור עם מאמן כושר אישי עולה הרבה?

התירוץ היחיד שעוד נותר לכם הוא שאם תפנו אל מאמן כושר אישי תל אביב תשלמו לו הרבה? חשוב שתבינו: אפשר גם אחרת. המחיר תלוי, בסופו של דבר, גם במכון הכושר שבו תעשו מנוי. לכן ברור מדוע כדאי שתפנו עוד היום אל TLV Gym Club – מועדון כושר תל אביבי, כי כאן תקבלו הצעת מחיר טובה. זה לא באמת משנה באיזה מנוי תבחרו. מה שבטוח זה שאפילו אם תעשו מנוי חודשי בלבד ולא שנתי, המחיר יהיה נוח ביותר. זקוקים לפרטים נוספים? חייגו למספר: 03-5757870, ויפה שעה אחת קודם.

מאמן כושר בתל אביב

כבר לא מעט זמן שאתם מביטים במראה ולמרות כל המאמצים שלכם אתם לא באמת אוהבים את מה שאתם רואים? ניסיתם להיכנס לכושר לבד אבל זה לא ממש עבד? רוצים לדעת מה בכל זאת אפשר לעשות בנידון? הגיע הזמן שתבינו: מאמן כושר בתל אביב יוכל לעזור לכם לשפר את המצב. אומנם זה נכון שהוא לא יעשה עבורכם את העבודה, אך אם הוא יהיה שם, יתמוך בכם וליווה אתכם, אתם תראו שלא תצטערו על כך. הם תהיתם היכן תוכלו לפגוש את מאמני כושר הכי טובים שיש, פנו עוד היום אל TLV Gym Club – מועדון כושר תל אביבי, כי כאן אתם תראו שאתם בידיים טובות ומקצועיות.

כיצד מאמן כושר בתל אביב יוכל לעזור לכם?

אם עוד לא לגמרי ברור לכם מדוע מאמן כושר בתל אביב הוא איש מקצוע שכדאי לכם לעבוד איתו, חשוב שתבינו: זה עוזר, הרבה יותר ממה שאתם חושבים. למעשה, זה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים שאתם מכירים עובדים עם מאמני כושר. העניין הוא שמעבר לכל הצד המקצועי, זה גם יוצר תחושה של מחויבות. לכן, אם גם אתם שייכים לאותם האנשים שלא מצליחים להתמיד בכושר, בהחלט יכול להיות שאם תקבעו עם מאמן כושר זה יהיה לכם יותר פשוט.

החשיבות של בחירת חדר כושר מפנק

לבסוף, ממש כפי שחשוב לבדוק עם איזה מאמן כושר בתל אביב אתם מתכוונים לעבוד, כך חשוב גם להחליט איזה מכון כושר יתאים לכם. הרעיון הוא לבחור מקום שיהיה לכם נעים להגיע אליו אך זה גם צריך להיות פרקטי. כלומר, המקום צריך להיות נגיש, קרוב ולא רחוק מידי. אם תצטרכו לעמוד שעות בפקקים כדי להגיע אל חדר הכושר שלכם, עלול מאוד להיות שמהר מאוד תוותרו על העניין. לכן כדאי שתפנו אל TLV Gym Club – מועדון כושר תל אביבי. מדובר על מקום מקסים שהשקיעו בו מחשבה בכל פרט. בנוסף, אתם תראו שכאן, גם מבחינת המחירים, הדברים ייראו אחרת לגמרי כי תשלמו מחיר הוגן לכל דבר ועניין, אז למה לחשוב פעמיים?

אימון אישי תל אביב

להחליט שאתם רוצים להיכנס לכושר זה טוב ויפה, אבל בפועל, זה לא כל כך פשוט. עובדה היא שהרבה אנשים מדברים על זה וחולמים על כך, אבל הם לא מצליחים להתמיד. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, תוהים מה תוכלו לעשות בנידון. האם עליכם להירשם לחוג כלשהו? או לשלם מראש על שנה שלמה של מנוי בחדר כושר? האמת היא, שיש אפשרויות שונות להגיש את המטרה הזו. אחת מהן היא לבחור בדרך של אימון אישי תל אביב. אתם יכולים להיות בטוחים שאם יהיה לכם מאמן אישי ומקצועי, כמו המאמנים שמחכים לכם ב TLV Gym Club – מועדון כושר תל אביבי, לא תצטערו על כך.

כל היתרונות של אימון אישי תל אביב

אומנם אתם מכירים לא מעט אנשים שבחרו לעשות אימון אישי תל אביב אבל לא לגמרי ברור לכם האם זה יתאים גם לכם? לא יודעים האם האימון האישי יוכל להיות מוצלח גם במקרה שלכם ומה בכלל היתרונות של האופציה הזאת? העובדות בשטח מראות שאחד מהדברים שהכי קשים לרוב האנשים, זה להתמיד. כאן בדיוק נכנס לתמונה האימון האישי, כי ברגע שאתם מתחייבים לפגישה עם המאמן שלכם, לא נותר לכם אלא להגיע. כך יהיה לכם יותר קל להתמיד ואין ספק שתאהבו מאוד את התוצאה הסופית.

אימון בקצב שיתאים לכם

עוד יתרון שממנו תיהנו אם תבחרו באופציה של אימון אישי תל אביב, זה הנושא של הקצב. כלומר, בניגוד לאימון שתעשו בקבוצה, במקרה של אימון אישי הדברים יהיו בהתאם לקצב וליכולות שלכם. כל תשומת הלב היא עליכם, וזה אומר שאם יהיה צורך, המאמן גם יוכל לתקן את התנועות שלכם. אתם יכולים להיות בטוחים שאחרי שתתחילו לעבוד צמוד עם מאמן איש, לא יהיה לכם ברור למה לא עשיתם זאת כבר לפני שנים. הצטרפו גם אתם לכל האנשים המאושרים שמתאמנים במקום מוביל כמו TLV Gym Club – מועדון כושר תל אביבי, כי אין סיבה שתתפשרו על פחות מזה. להצעת מחיר נהדרת שלא תוכלו לסרב לה חייגו עוד היום למספר: 03-5757870.

קרוספיט

אימון קבוצתי חוויתי במתחם קרוספיט שממוקם ברחבה המרכזית של חדר הכושר. באימון אנחנו קופצים, רצים, מטפסים על חבלים, מניפים שקים, נתלים על טבעות והכל באנרגיות גבוהות. אימון כח חברתי ולא שגרתי.

T.B.A.T.A (טבטה)

אימון אינטרוולים באורך 4 דקות המורכבים מ-8 סטים, כל סט בנוי מ- 20 שניות פעילות ו-10 שניות מנוחה. אימון קצר, ממוקד ואינטנסיבי. האימון הוא תוצאה של מחקר והוכח מדעית כאפקטיבי מאוד.

פילאטיס

שיפור היציבה, האיזון והתפקוד היום יומי של הגוף ע"י אימון שרירי הליבה בשיטת פילאטיס. שיעורי פילאטיס מודרכים ווריטואליים לאורך כל שעות היום.

קיקבוקס

אימון אנרגטי במיוחד המשלב בעיטות ואגרופים לחיזוק הגוף, הקואורדינציה והנפש. שריפת שומנים מוגברת בפעילות אירובית עם אלמנטים מעולם האיגרוף (ללא שקים).

 

קבוצת ריצה

קבוצת ריצה לאורך כל השנה, רוב האימון מחוץ למועדון, ברחובות תל אביב הקסומה. הקבוצה משתתפת במרתון ת"א ומייצגת את מתאמני מועדון הכושר התל אביבי הכי חברתי בעיר.

אימון TRX (אימון רצועות)

עיצוב וחיזוק במשקל גוף כנגד רצועות. היתרון של האימון הוא חיזוק שרירי הליבה בזויות מגוונות, חיטוב הגוף באופן אפקטיבי ומהנה.

נינג'ה

מתקן נינג'ה עם אלמנטים רבים ומגוונים לחיזוק ואימון במשקל גוף. אתגר הנינג'ה שלנו מזמין אותך להשלים סיבוב שלם בלי ליפול ולזכות בתהילת עולם.

יוגה

המגוון הכי גדול בעיר של שיעורי יוגה – שילוב של שיעורים וירטואליים עם שיעורים מודרכים. האטה יוגה, אשטנגה, שיבננדה, ויניאסה יוגה ועוד.

HIIT (היט)

אימון אינטרוולים בעצימות גבוה בשילוב הפוגות קצרות. אימון אירובי ואימון כח היוצרים יחד אימון עצבני במיוחד, אולטימטיבי לחיטוב הגוף.

MMA

אימון אומנויות לחימה משולבות, האימון מדמה קרב פנים מול פנים ומשלב טכניקות מעולמות שונים של אומנויות לחימה.

ספינינג

זה ספינינג או בית קולנוע ? חדר ספינינג און דימנד (VOD) שפעיל כל היום, עם חווית רכיבת שטח במסלולים מכל העולם ורמות קושי שונות, כולל שיעורי טכניקה.

join TLV GYM